دسته‌بندی نشده

آجر شاموتی سفید

آجر شاموتی سفید

این محصول از لحاظ محکمی و مقاومت فشاری و درصد کشش آب و تغییر نکردن رنگ آن در گذر زمان بهترین محصولی هست که می توانید خریداری کنید و آجرنما نسوز شاموتی سفید بسیار مقرون به صرفه می باشد. فرق آجرنما نسوز شاموتی سفید با بقیه ی دیگر آجرها از جمله آجر کف این هستش که دارای ال می باشد این آجر با دارا بودن ال اجرای نمای ساختمان شما را آسوده می کند و زیبایی خاص خود را دارد.

از مزیت های آجرنما نسوز شاموتی سفید می توان به این اشاره کرد که شوره و آلونک نمی زند و کشش آب پایینی دارد و در برابر با شرایط جوی پایدار است، محکم و با دوام در برابر آتش سوزی هستش و در مقابل اشعه ی یو وی تغیر رنگ نمی دهد و در برابر یخ زدگی سرسخت است.

رنگ سفید یک رنگ غیرفعال و پایه است و ترکیب آن با بقیه اشکال زیبایی را به وجود می آورد و آجر سفید یادآوری کننده ی دوران گذشته هستش و در نماهای شهر اصفهان نیز از آجر سفید استفاده می شد.

از استفاده های آجر سفید می توان به شکیل سازی نمای ساختمان اشاره کرد و همچنین اگر آجر سفید را در نماهای داخلی خانه ی خود بکار ببرید توجه های زیادی را می توانید به خانه ی خود جذب کنید،اگر رنگ پس زمینه ی سفید داشته باشید می توانید طیف های متفاوتی را مانند خاکستری و قهوه ای به دکوراسیون خود اضافه کنید و عمق فضا را بیشتر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید