دسته‌بندی نشده

آجر نما سفید صدفی

آجر نما سفید صدفی
اجر نما سفید یک جور پوشش دیواری است که معمولاً در دکوراسیون داخلی و خارجی استفاده می‌شود. این نوع اجر نما به دلیل ظاهر ساده و زیبایی که دارد، در انواع سبک‌های معماری مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عنوان مثال، اجر نما سفید می‌تواند در دکوراسیون داخلی خانه‌ها، ویلاها، رستوران‌ها، هتل‌ها، ادارات و فضاهای تجاری استفاده شود.
همچنین، در دکوراسیون خارجی ساختمان‌ها، نمای ساختمان، نمای فروشگاه‌ها و رستوران‌ها، بوتیک‌ها و … از اجر نما سفید استفاده می‌شود. این نوع اجر نما باعث زیبایی و شکوه در طراحی و دکوراسیون فضاها می‌شود.
 آجرنما سفید صدفی از بهترین خاک رس تهیه میشود و جزو کالای صادراتی کارخانه اجر دوران است.

ابعاد اجر سفید ما :

7*33*2.7
3.5*33*2.7
7*33*5
10*60*3
7*13*26
آجرنما سفید صدفی نسوز ضد شوره است و مقاومت خوبی دارد و به صورت آجرنسوز تولید می‌شود. آجر ‏نسوز نما در دمای بسیار بالا پخت و تولید می‌شوند که همین امر باعث می‌شود در مقابل حرارت ‏مقاوم شوند‎.‎ استفاده از انواع آجر نما سفید امروزه بسیار محبوب شده اند.
لیست قیمت انواع آجر نما سفید صدفی نسوز
آجر نما نسوز صدفی به خوبی پاسخگوی نیازهای طراحان بوده است. قیمت آجر صدفی نسوز نما بسته به رنگ و ابعاد آن متفاوت است. گروه بازرگانی مهندس محسن ملکیان سعی داشته تا قیمت های انواع آجر نما را ثابت نگه دارد و با کمترین تغییرات قیمتی مستقیم از کارخانه آجر اصفهان به دست مصرف کننده نهایی برساند.
این اجر ها شوره و آلونک نمی‌زنند و عایق خوبی هستند. در شرایط جوی مختلف ماندگارند.مقاومت خوبی هم دربرابر اتش سوزی دارند.
در طراحی دکوراسیون بسیار پر کاربرد اند و بخاطر رنگی که دارند به راحتی با سایر رنگ ها ترکیب خوبی ایجاد میکنند . به راحتی تغییر رنگ نمیدهند و ماندگاری خوبی دارند.
 انرژی مصرفی ساختمان را کاهش داده و باعث صرفه جویی در هزینه های می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید