دسته‌بندی نشده

قیمت آجر آنتیک

آجر آنتیک یک آجر نما نسوز طبیعی هستش که با الگو برداشتن از آجرهای طبیعی قدیمی مدل سازی شده است و درجاهایی به خصوص، به عنوان نما از آن بکار برده می شود. نام دیگر این آجر، آجر دکوراتیو هستش که از خصوصیت های این آجر می توان به فراوانی، تنوع و رنگ بندی آن نیز اشاره کرد.

آجرهای آنتیک از سیمان و دیگر مواد معدنی و رنگ های اکسید آهن، کروم و چند مواد پلیمیری دیگر ساخته شده است و همین امر موجب شده است تا همانند دیگر آجرها شوره نزنند.

از خصوصیت های آجر آنتیک، وجود حفره هایی است که روی سطح آنها قرار دارند این حفره ها در برخی از طرح های آجر آنتیک بصورت نامنظم قرار دارند که این امر خود سبب جذابیت آنها شده است.

آجرهای معمولی دارای تنوع رنگی زیادی نیستند بر همین اساس اساسی ترین مزیت آجرهای آنتیک تنوع رنگی نامحدود آنها هستش که مشتریان می توانند در زمان خرید آجرهای آنتیک بنا به سلیقه خود رنگ های گوناگونی از این نوع آجر را با کمترین قیمت انتخاب کنند. البته لازم به گفتن هستش که آجرهای خارجی مانند آجر هلندی، بلژیکی یا انگلیسی شامل تنوع رنگی بالایی میباشند اما متاسفانه این نوع از آجرها قیمت خیلی بالایی دارند به همین علت به ندرت وارد کشور می شوند و کمتر کسی از این نوع آجرها خریداری می کند.

جهت هرگونه مشاوره و یا استعلام قیمت آجر آنتیک با ما در ارتباط باشید :
09120858752

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید