آمیزه زیبایی و کیفیت

آجر دوران

کارخانه آجر دوران با استعانت از خداوند متعال، همیاری پرسنل و متخصصین فعال و بهره گیری از مواد اولیه مرغوب و منحصربفرد موجود در کشور، به منظور تامین نیاز معماران و طراحان، در جهت حرکت به سمت معماری نوین، با رویکرد معماری ایرانی اسلامی تاسیس و راه اندازی شده است. در این واحد صنفی، انواع آجر نمای نسوز با بالاترین کیفیت و مطابق با استاندارد ملی ایران، تولید و بسته بندی می شود.

ارتباط سریع با واحد فروش

واحد فروش کارخانه آجر دوران، آماده دریافت پیام ها و تماس های شما عزیزان و نیز ارائه راهنمایی های لازم در خصوص محصولات کارخانه و ثبت سفارش می باشد.

آجر دوران

برترین کارخانه تولید آجرنمای نسوز در کشور

کیفیت در تولید

مجموعه آجر دوران با استفاده از خاک مرغوب و کوره های جدید و حرفه ای، بهترین کیفیت را در تولید آجر به ارمغان می آورد تا از استحکام و کارایی بالا برخوردار باشد.

مقرون به صرفه

آجر دوران همواره می کوشد به واسطه تامین مستقیم مواد اولیه، بهترین آجرهای نسوز را با قیمتی به صرفه (فروش و ارسال به تمام نقاط ایران) عرضه نماید.

تجهیزات مدرن و استاندارد

اکنون با توکل بر خدای منان، آجر دوران با تکیه بر دانش روز، فناوری و استفاده از تجهیزات استاندارد، پیشگام صنعت تولید و تامین انواع آجر در اصفهان و ایران است.

عرضه کشوری و بین المللی

مجموعه آجر دوران با تولید محصولات باکیفیت و تنوع در انواع آجر، توانایی عرضه محصولات خود با بالاترین کارایی به تمامی نقاط ایران و حتی کشورهای همسایه (صادرات) است.

تیم فروش مجرب

مجموعه آجر دوران از تیم حرفه ای و کارشناس برای پاسخگویی به سوالات مشتریان و راهنمایی در خصوص ویژگی ها، اطلاعات فنی و ثبت سفارش تشکیل شده است.

تحویل سریع

تیم مجرب فروش آجر دوران، همواره می کوشد سفارشات را در کوتاه ترین زمان ممکن پردازش کرده و آماده ارسال سریع به سراسر کشور و نیز کشورهای همسایه نماید.